VÁSÁRLÁS

Amennyiben nem kapott még értesítést arról hogy futárszolgálatnak vagy szállító partnerünknek átadtuk a megrendelt terméket, abban az esetben ügyfélszolgálatunkra történő tájékoztató email írásával, vagy telefonos egyeztetéssel tudja lemondani rendelését.

Lehetőség van egyedi igények szerinti termékek beszerzésére is, ezzel kapcsolatban kérjük, keresse ügyfélszolgálatunkat.

GARANCIA, VISSZAKÜLDÉS

Az átvételtől számított 30 napon belül lehetősége van a webáruházunkban vásárolt termékek visszaküldésére, valamint a vásárlástól való indoklás nélküli elállásra.

A visszaküldött termék árát 14 napon belül visszautaljuk az Ön által megadott számlaszámra.

14 napon túl történő elállás és visszaküldés esetén a termék értékének levásárlására van lehetőség, pénzbeli visszafizetésre nincs.

A termék visszaküldési költségei a vásárlót terhelik.

Minden terméket különös odafigyeléssel, egyenként átvizsgálva, hibátlan csomagolással indítunk útjára a vásárlókhoz.
Kérjük, hogy átvételkor vizsgálja meg a termékeket. Ha mégis sérülést találna rajta, kérjük még a helyszínen jelezze kollégáinknak / a futárnak.
Ha később veszi észre, mindenképpen dokumentálja fotókkal és vegye fel ügyfélszolgálatunkkal a kapcsolatot, a sérülés tényéről tájékoztasson bennünket emailben az ezt bizonyító fotók elküldésével.

Amennyiben a termék gyártója hosszabb – 4 / 5 / 6 évre szóló garanciát nem biztosít, a webáruházunkban található minden termék esetében az Európai Unió által előírt 2 éves garancia érvényes.

A nem rendeltetésszerű használatból eredő károkra a jótállás nem érvényes.

SZÁLLÍTÁS

Webáruházunkban található termékeket kategóriákra osztottuk. Első kategória a a csináld magad vagyis az össze szerelős bútorok esetében 7 – 14 nap megrendeléstől számítva.

Másik kategória pedig, a prémium kerti bútorok esetében 14-21 nap szállítási idővel lehet számolni. Minden esetben megrendelést követően visszaigazoló email érkezik a megrendelő e-mail címére. A szállítással kapcsolatban pedig ügyfélszolgálatunk telefonos értesítessel keresi fel a vásárlót.

A szállítási költség a kiszállítási címtől, a távolságtól függően változik. A pontos összegről kérjen tájékoztatást ügyfélszolgálatunktól elérhetőségeinken.

Személyes átvételre a bemutatótermünkben, vagy a központi raktárunkban csak akkor van lehetőség, ha a bútor készleten van, vagy már beérkezett. Ez utóbbiról ügyfélszolgálatunk tájékoztatja vásárlóinkat. A személyes átvétel pontos időpontjáról és helyszínéről egyeztessen velünk elérhetőségeinken.

BÚTORÁPOLÁS, TÁROLÁS, TISZTÍTÁS

Igen, a hosszú élettartam megőrzése érdekében az általunk forgalmazott minőségi kerti bútorok is igénylik a rendszeres tisztítást, ápolást az arra megfelelő eszközökkel.

Ha bizonytalan a karbantartást illetően, forduljon ügyfélszolgálatunkhoz bizalommal.

Teakfa bútorokat évente minimum 2 alkalommal érdemes karbantartani: a szezon kezdetekor speciális teakfaápolóval javasolt a bútor teakfa felületeit kezelni, a szezon végeztével, mielőtt elpakoljuk a garnitúrát, tisztító mosás javasolt.

A párnák legtöbb esetben időjárásálló textillel borítottak, azonban a porosodás elkerülése érdekében amikor nincsenek használatban, érdemes őket védeni, vagy elcsomagolni.

A bútortakaró ponyvák használata esetén nem szükséges a párnákat elpakolni, a takaróponyva alatt teljesen védve vannak a porosodástól.

A legpraktikusabb tárolóeszközök a kifejezetten erre a célra készített párnatartó ládák.

Webáruházunkban számos méretű, stílusú, anyagú tárolóládát talál.

A kerti bútorok legegyszerűbb védelme az ún. védő takarókkal biztosítható a téli, vagy használaton kívüli időszakra.

Téli védőtakarókat bútortípushoz igazítva biztosítunk webaruhazunkban.

Nem találta meg, amit keresett?

Kérdésével forduljon ügyfélszolgálatunkhoz:
iroda@gardenlife.hu
+36 70 420 2474